Trailer

Drága Olvasóim!♥
Két fejezet között egy másfajta bejegyzéssel jelentkezem, ugyanis elkészültem egy új trailerrel - úgy éreztem, meg kell újítanom a régit már csak a második rész miatt is. Bár sokat - rohadt sokat - dolgoztam vele, abszolút megérte. Remélem, Nektek is tetszik, mindenesetre írjatok, ha van valami véleményetek :) Fülhallgatót be, hangerőket a maximumra, és még egyszer - szívesen olvasok bármilyen véleményt!

Ui.: Nagyon, nagyon köszönök Nektek mindent, a több, mint 16 000 oldalmegjelenítést, a feliratkozásokat, pipákat és kommenteket, nagyon örülök, hogy itt vagytok nekem!♥


2 megjegyzés:

  1. Lehengerlő és egyedi történet csak egy lehengerlő és egyedi író fejéből pattanhat ki Laurie Rose! Zseniális vagy, gratulálok, és sajnálom hogy csak most szólok hozzá! Örülök, hogy van egy ilyen nagyszerű lány, aki végre megálmodta majd megalkotta ezt itt mind! Gunner sister? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Emese!
      Nagyon szépen köszönöm!♥ Semmi gond, én bármikor szívesen fogadom a véleményed, akármiről is legyen éppen szó :) GUNNER SISTER!♥
      Ölel, Rose

      Törlés