Díj #1

Sziasztok!
 
Most nem résszel, hanem egy díjjal jelentkezem, amiért először is hatalmas köszönet Panna Györgynek! Ez a blogom első díja, úgyhogy nagyon boldog vagyok, de ujjongás helyett inkább kezdem is! :)
Szabályok:
  • Írj 10 dolgot magadról!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj 10 kérdést
  • Küldd el legalább 5 embernek!
10 dolog rólam:
  1. Zeneőrült vagyok
  2. A környezetemben élők szerint hanyag és rendetlen vagyok, de a zseni átlát a szobájában uralkodó káoszon. Még akkor is, ha órákig keres egy törifüzetet a ruhakupacok és szétszórt rajzok alatt
  3. Művészlélek. Legnagyobb büszkeségem, hogy sikerült felvételt nyernem több száz jelentkező közül a Képzőművészeti SzK grafika szakának hat embere közé!^^
  4. Imádok enni, ennek ellenére az iskolai védőnő szerint "betegesen sovány vagyok"
  5. Minden vágyam visszajutni a hetvenes vagy nyolcvanas évekbe. Ha nem is jutok vissza, jó lett volna, ha legalább abba a korba születek.
  6. Sosem vagyok komoly, kivéve, ha nagyon szükséges
  7. Igazi retro pesti gyerek vagyok, akinek megbámulják az utcán az őrült cuccait
  8. Az elmúlt pár év nagyon fontos volt számomra, megismertem minden idők legjobb zenekarát (*zenekarait), és azt hiszem, végre tehetek lépéseket a zenei álmaim terén is
  9. Egyetlen, nagyon leharcolt elektromos gitárom van. Imádom
  10. A stílusom egy szóval: más. Imádok különbözni másoktól. Ha most mindenki átváltott rockerre, mert az menő, akkor nem fogom hagyni, hogy ugyanúgy nézzek ki, mint ők. A kopott farmerdzsekim nyakára rávarrok egy undorító, színes mintás anyagot, a tornacipőmre ráfirkálok, a pólóimat magamnak festem.
10 válasz:
 
1. Miért kezdtél el blogolni? Mi sarkallt rá, hogy ezt a "folyamatot" elindítsd?
    Tulajdonképpen ez volt az a fanfiction, ami bevezetett a blogger világába. Mielőtt megnyitottam a blogot, folyamatosan egy történetet hallottam a fejemben, egyre inkább összeállt a kép, végül már rohantam papírért-tollért, hogy leírjam. Akkor már hallottam blogos fanfictionökről, úgyhogy utána néztem, és ráakadtam párra, amik csak még jobban ösztönöztek egy saját blog megnyitására.
 
2. "Mindenevő", "húsevő" vagy "növényevő típust képviseled?
      Mindenevő.
 
3. Mi volt életed legboldogabb pillanata (amire emlékszel is)?
     Nem tudom. Rengeteg olyan dolog történt velem, ami miatt egész életemben hálás és boldog leszek, de sosem értettem, mások hogyan tudják meghatározni életük legboldogabb pillanatát. Persze vannak boldogabb napjaim (vannak rosszabbak is, de elenyészően), amiknek minden pillanata boldog. Tengernyi ilyet fel tudnék sorolni. Amikor megtudtam, hogy egy kisöcsém, később pedig egy kishúgom van megszületőben (három testvérem van, egy nővérem, és kettő kisebb, akik már nem is olyan kicsik), amikor először meghallgattam egy GN'R számot, amikor megkaptam ezt a gitárt, amikor valamikor tavaly rájöttem, hogy vannak igazi barátaim, amikor nyáron este fürödtünk a Balcsiban a szabadstrandon, amikor Ő először megcsókolt, amikor először játszottam el valakinek egészben egy dalt gitáron, és "elképesztőnek" nevezte, amikor végre sikerült összehozni A zenekart, amikor egy idegen az utcán nevetve "őrültnek" hívott... Mint égen a csillag.
 
4. A sértéseken nevetni szoktál vagy bosszankodni, netalántán sírni?
     Háát... Nevetni csak néha szoktam rajtuk - mások szerint mindenen röhögök, de ez nem igaz -, bosszankodni szinte sosem, sírni meg nem is szoktam. Inkább lemegyek zenbe, és elintézem egy vállrándítással. Jó megoldás, mert a sértő felet ez bosszantja, és mert én jövök ki jól a helyzetből.
 
5. Számodra mi a legkomolyabb dolog ezen a világon?
     A zene.
 
6. Ki hiányzik a legjobban az életedből? Mit jelentett Ő számodra?
     A nagypapám pár éve halt meg, de most is borzasztóan hiányzik. Elfogadtam, de még mindig nem tudom megemészteni a tényt, hogy az utolsó hozzá intázett szavaimra sem emlékszem...
 
7. Pozitív vagy negatív? Miért?
     Sok szempontból pozitív vagyok, mert tényleg mindenen tudok nevetni. De ez is csak azért van, mert már tudom, mi a negatív, és nem szeretnék olyan lenni. Sok dologhoz negatívan és pesszimistán állok, de ilyen szintű fenntartásra mindenképp szükségem van.
 
8. Azok az emberek, akik az utcán megbámulnak... mit gondolsz róluk, ha észreveszed?
     Mint mondtam, rengetegen megbámulnak a városban, de őszintén szólva tök természetesnek veszem. Nem mondom azt, hogy nem érdekel, mert az baromság, de ha a fent említett, színes nyakú, kitűzőkkel teleaggatott, a kelleténél jónéhány számmal nagyobb méretű farmerdzsekiben, alatta kockás inggel, vagy szakadt Led Zeppelin pólóval, fekete harisnyában, biztosítótűkkel teleagatott, rövid farmerben, és egy szakadt tornacipőben lát meg az ember, megértem, ha megbámul. Ha valaki megnéz magának, az azt jelenti, hogy valami odavonzotta a figyelmét, vagyis más vagyok, mint a tömeg. Nekem csak ez a lényeges része.
 
9. Van valamilyen hangszer az életedben (a torok is annak számít)?
     Énekelni egyáltalán nem tudok, de gitározni igen. A mindenem a gitárom, egyszerűen hozzám van nőve.
 
10. Mi az a dolog, amire ebben a pillanatban vágysz?
      Leülni egy tál müzlivel a laptopom elé, és tumblrözni. Vagy sorozatot nézni. Az egészből úgyis az lesz, hogy ezek mind nem fognak megtörténni, mert a kezembe kerül a gitárom, és onnan senki sem veszi ki, amíg én le nem teszem.
 
Kérlek szépen, ne haragudjatok rám, de most nem szeretném tovább küldeni senkinek. Remélem nem gond, és így is élvezhető volt a bejegyzés. Nemsokára jelentkezem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése